Pogosta vprašanja2019-08-05T10:43:02+02:00
Kako ohraniti življensko dobo baterije?2020-09-16T14:20:22+02:00

Življenska doba baterijskih celic se s časom manjša. Z večimi cikli polnenja in izpraznejnja, se kapaciteta celic manjša.

Za ohranjanje življenske dobe:

-Uporaba originalnega HeBike polnilca,

-Med polnenjem ne sme biti na soncu, ali v okolju z visokimi temperaturami (temperature nad 40 °C)

-Hraniti v primernem okolju, ko se ne uporablja na kolesu,

-Čez noč ne puščati vzunaj, zaradi nižjih temperatur okolja (temperature pod 0 °C),

Kakšne so baterije?2020-06-08T11:36:01+02:00

CENE BATERIJSKIH PAKETOV

BATERIJSKI PAKETI 48V:

13S2P35E  48V   336Wh    – cena 225 €,  teža 1,25 kg

13S3P35E 48V   504Wh    – cena 315 €,  teža  1,95 kg

BATERIJSKI PAKETI 36V:

10S2P29€ 36V   209Wh  – cena  145 €  teža  1 kg

10S3P35E  36V    378Wh  – cena 245 €,  teža  1,5 kg

10S4P29E  36V   417Wh  –  cena  275 €,  teža  2 kg.

10S4P35E  36V   512Wh  –  cena 320 €, teža   2 kg

Uporabljamo vrhunske Samsung Li Ion baterijske celice E35. Kupujemo jih pri distributerju v Nemčiji.  Na trgu obstajajo številne, tudi veliko cenejše baterije.  Problem je da imajo bistveno krajšo življenjsko dobo in hitro začnejo izgubljati kapaciteto.  Z svojimi testi smo v treh letih testnim kolesom prevozili več tisoč kilometrov. Na testnih kolesih dodatno montiramo elektronski merilec, ki sešteva energijo, ki prihaja iz baterije.  Tako zagotovo vem da naše testne Samsung  baterije po številnih polnjenjih in praznjenjih še vedno imajo od 96% do 98% začetne nazivne moči.

Z baterijami imamo dvajset let izkušenj, ker smo jih uporabljali pri centralah in sistemih prenosnih telefonov. Kupovali smo jih pri različnih proizvajalcih iz celega sveta.  Cene so lahko razlikujejo za desetkrat,  kakovost in zanesljivost pa tudi.  Danes predvsem pri kitajskih izdelkih, višja cena v glavnem ne zagotavlja višje kakovosti. Zato ne želim premišljevati o drugih baterijah. Samsung  baterije imajo vgrajeno zelo dobro zaščito proti kratkem stiku, previsokem polnjenju ali prevelikem praznjenju v primeru kakršne koli odpovedi elektronike.  Pri razvoju in delu  smo delali napake in uničili kar  nekaj baterij. Nikoli se nobena Samsung baterija ni vžgala, ni eksplodirala, kot tudi ni začela spuščati!

Ali se baterija polni med vožnjo?2020-06-08T12:35:31+02:00

Ne, baterija ki poganja električno kolo se ne more “avtomatsko” polniti med vožnjo.

To je pogosto vprašanje ki ga dobimo, ampak je realnost to da je cena elektronike in dela ki bi omogočala polenjne med vožnjo ogromna v primerjavi z nekaj % baterije ki bi jih pridobili. Že zaradi slabega izkoristka polnenjna med vožnjo, to v današnjih najnovejših in dragih električnih kolesih ne delajo.

Možnost zamenjave starejše baterije?2020-06-08T14:24:31+02:00

Baterije je možno obnoviti glede na to v kakšnem stanju je in kakšna je njena življenska doba.

Cena obnovitve je dogovorjena glede na kakšno je stanje baterije ki jo želite obnoviti.

Cena predelave?2020-07-03T10:37:37+02:00

Cena predelave je odvisna od moči motorja, kapacitete baterije in zahtevnosti predelave ki je odvisna od vrste kolesa.

Okvirna cena predelave kolesa z 340Wh baterijo in delom znese 690€ z DDV.

Za točno ceno nas kontaktirajte in vam pripravimo ponudbo!

Kakšna kolesa so primerna za predelavo?2020-06-18T12:39:52+02:00

Vse vrste koles lahko za vas predelamo v e-kolo!

Zahtevnost je pa odvisna glede na tehnične specifikacije kolesa ki se razlikujejo med proizvajalci in druge nameščene opreme na kolesu.

Če vas zanima predelava vašega kolesa, nam lahko pošljete sliko kolesa ali model vašega kolesa in vam lahko svetujemo glede predelave!

Kakšne so prednosti?2020-06-18T12:27:50+02:00

Za razliko od številnih cenejših koles in kompletov na trgu ima naš Hebike sistem številne prednosti:

– zanesljiv in zmogljivi sinusni kontroler z devetimi FET tranizistorji in ohišjem iz litega aluminija za montažo na okvir kolesa, kar zagotavlja odlično odvajanje toplote,

– pogon z mehkim odzivom in devetimi nivoji pomoči,

– PAS senzor vsebuje 12 magnetov, kar zagotovlja natančno in tekoče delovanje pri speljevanju in hitrem ustavljanju, kar je tudi zakonska zahteva,

– sistem deluje na 48V ali 36V, kar zagotavlja učinkovitost in manjše izgube,

– Li-on baterija moči 340Wh ( ali 504Wh) je izredno lahka in zgrajena iz originalnih Samsung E35 (ali E29) celic z dolgo življensko dobo,

– sistem omogoča enostaven priklop dodatne baterije za podvojitev dosega,

– na displaju se, poleg ostalega,  prikazuje trenutna moč v vatih, ki jo razvija motor in jo porablja iz baterije.  Tako lahko natančno izračunate, koliko ur še lahko vozite, glede na nivo pomoči in stopnjo napolnjenoti baterije. ki je ravno tako razvidna na displeju,

– nismo le preprodejalec opreme, ampak testno sodelujemo z proizvajalcem pri razvoju rešitev. Imamo znanje in nadomestne dele za vzdrževanje v celotni življenski dobi.

Pri nas lahko preizkusite katero koli kolo, nadgrajeno z enakim Hebike kompletom!

Kakšna je moč motorja?2020-06-08T14:32:48+02:00

Ponujamo električne motorje z močmi 250W / 350W ter tudi močnejše motorje do 500W.

VARNOSTNE ZAHTEVE

Po Slovenski zakonodaji, ki je harmonizirana z EU, postavlja tri pogoje za uvrstitev električnega kolesa v kategorijo navadnih koles:

  • Moč motorja ne sme presegati 250W.
  • Motor lahko poganja kolo le če se pedala obračajo. Torej le pomaga kolesarju pri vožnji. Ko prenehamo z obračanjem pedal,  mora motor takoj prenehati z dodajanjem moči.

Motor torej z dodajanjem moči le pomaga kolesarju pri vožnji. V angleščini je to Pedal Assistance in se takšno kolo uradno imenuje Pedelec. Od prvih kolesarskih korakov smo naučeni, da moramo nehati vrteti pedala, če obstaja nevarnost, da trčimo v kakšno oviro ali se znajdemo pred nevarnostjo. Zato bomo tako nezavedno ravnali tudi na električnem kolesu, motor bo izklopil in nas ne bo pognal v rdečo luč ali oviro.

Ali je možen nakup samo baterije (ali drugega dela)?2020-06-08T14:29:02+02:00

Da, vse posamezne dele lahko tudi posamezno kupite od nas.

V prihodnosti bodo na voljo tudi “E-Bike kit” – vse komponente potrebne za predelavo kolesa v električno.

Za več informacij glede cene željenega dela in cene nas prosim kontaktirajte na info@hebike.si ali pa nas pokličite na 01 518 89 90.

Kakšen je domet baterije?2020-06-08T11:40:15+02:00

Domet je odvisen od velikosti baterije, še veliko bolj pa od načina vožnje. Pravilno razumevanje narave baterije je ključno za vaš užitek pri uporabi električnega kolesa.

Še največja in najtežja baterija pa se bo izredno hitro izpraznila, če boste kolo silili v prehitre pospeške in če ne boste poganjali pedal.

Kdorkoli se zanima za električno kolo, je najbolj pogosto vprašanje: »Koliko kilometrov je domet?« V časih za hec odgovorim: »Tudi tisoč kilometrov lahko prevozite s polno baterjo, če ne vključite elektrike«.

Koliko časa bo baterija lahko poganjala kolo je odvisno od njene kapacitete in nastavljenga nivoja pomoči.

Na prikazovalniku našega sistema Hebike imate vedno podatek o trenutni moči motorja v Watih. To je treba množiti z 1,5 zaradi izgub in porabe elektronike. Če LCD kaže 100 W je to v približno 150 W skupne porabe. Če na kolesu imate 500 Wh baterijo,  s takšnim nivojem asistence lahko vozite dobre tri ure. Če znižate nivo pomoči, preklopite v nižjo prestavo in začnete malo močneje poganjati, boste porabili manj baterije in prevozili več kilometrov.

Lepi, in zelo dragi, barvni displeji Panasonica, Bosha. Shimana in Yamahe so precej neživljenjski. Napis na displeju »imate še sedemdeset kilometrov dometa«, je zavajajoč. Če boste po nekaj časa vožnje prišli v strm hrib, če bo začel pihati veter iz nasprotne smeri, ali če nekoliko spusti guma, se bo teh 70 km dejansko spremenilo v 30, ali celo 20.

Poraba baterije je integral, vsota produkta trenutne porabe n časa vožnje pri določeni moči. Nobena »fancy« predikcija ne more natančno napovedati, kar se bo zgodilo: hrib, veter, groba cesta, prazna guma…

Kolesar dobro ve koliko kilometrov in vzponov ga še čaka do doma in kakšni so. Zato so podatki o trenutni porabi v Wh, predvidevanje bodoče porabe glede na konfiguracijo poti, ter informacija o izpraznjenosti baterije bolj verodostojni za oceno kilometrov ki jih boste lahko še porevozili.

Sicer boste z našim lahkim električnim kolesom s širokim prestavnim razmerjem, tudi brez pomoči motorja, nekoliko počasneje lahko nadaljevali vožnjo čez drn in strn, kot smo to počeli preden se je na kolesih pojavila elektrika. Pri težkih električnih kolesih s centralnim motorjem in ozkim naborom prestav se zgodba v glavnem konča, ko se baterija izprazni.

Go to Top